July 21, 2014
troyesivan:

kissthetroye:

gallifrey-feels:

hey-sass-butt:

alicatx:

threeheadguy:

candyrifle:

wildanduntamedthing:

dave-vriska:

enfeebler:

naathaaaly:

Reason why I hate cats. They’re so scary.

  #Reasons why I haies #they do mes the pet

THE BAKED THE CAT WHY ARE YOG THE ANAL

All the fucking time. People have their pets euthay did something to their kid who fuem or pulled on their tail or got in their fathing. Here’s a better idea: WACKING KID WHEN THEY’RE AROUND Aanks.

^^boldedBut this? Well, tarn, isn’t it?they do bet bad shit happenack.I’ll bet that littln’t touch the n right?
and OP is a fuckiing to blame the ending itself when the kid SMACKET IN THE HEAD.
ThURTS for a little cat. I’d lack too.
Ale.

is this supposed to be readable or am i missing something

Did I just switch channels or something what language is this

Oh thank god it’s not just me

*sobbing* what the fuck is happening

what the fuuuccckkk

Ale.


I was just thinking this lmao wtf

troyesivan:

kissthetroye:

gallifrey-feels:

hey-sass-butt:

alicatx:

threeheadguy:

candyrifle:

wildanduntamedthing:

dave-vriska:

enfeebler:

naathaaaly:

Reason why I hate cats. They’re so scary.

THE BAKED THE CAT WHY ARE YOG THE ANAL

All the fucking time. People have their pets euthay did something to their kid who fuem or pulled on their tail or got in their fathing. Here’s a better idea: WACKING KID WHEN THEY’RE AROUND Aanks.

^^bolded

But this? Well, tarn, isn’t it?

they do bet bad shit happenack.

I’ll bet that littln’t touch the n right?

and OP is a fuckiing to blame the ending itself when the kid SMACKET IN THE HEAD.

ThURTS for a little cat. I’d lack too.


Ale.

is this supposed to be readable or am i missing something

Did I just switch channels or something what language is this

Oh thank god it’s not just me

*sobbing* what the fuck is happening

what the fuuuccckkk

Ale.

I was just thinking this lmao wtf

(via cafeparis97)

July 21, 2014
i cant believe i jacked it to hentai just now, wow

vapor-man:

now that i have your attention, remember that capitalism is killing our nation

(via orgasm)

July 21, 2014

oraldiarrhea:

hatos:

What if birds had four legs? Need answer

image

(via epic-humor)

July 21, 2014
d-ago8:

xmexican0x:

haileyxo:

Finally!!!!     17x9.75 +25

Fuck those lug nuts. Fucking Muteki sells low quality shit. The key didn’t even work.

Good to know I was gonna order some for my wheels.

I got the same exact wheels too. The 527s. Nah dude go with a different brand that you can return easily just in case.

d-ago8:

xmexican0x:

haileyxo:

Finally!!!!

17x9.75 +25

Fuck those lug nuts. Fucking Muteki sells low quality shit. The key didn’t even work.

Good to know I was gonna order some for my wheels.

I got the same exact wheels too. The 527s. Nah dude go with a different brand that you can return easily just in case.

July 21, 2014

botwinn:

does anyone actually pay attention to my blog or am i just kind of here

(Source: frozenjensenjizz, via orgasm)

July 21, 2014
haileyxo:

Finally!!!!     17x9.75 +25

Fuck those lug nuts. Fucking Muteki sells low quality shit. The key didn’t even work.

haileyxo:

Finally!!!!

17x9.75 +25

Fuck those lug nuts. Fucking Muteki sells low quality shit. The key didn’t even work.

(via d-ago8)

July 19, 2014

(Source: takeustoglory, via zombiepuppy)

July 19, 2014
new one :)

new one :)

July 19, 2014
new one :)

new one :)

July 15, 2014

nettosan:

datademon:

damn-arrows:

caffensis:

revyas:

I like it when cats settle down and it looks like they don’t have any limbs

image

image

they’re slugs

…and if you ever wondered what they look like from underneath when doing that:

image

This is important

(Source: kimsoldblogone, via veganhobbit)

Liked posts on Tumblr: More liked posts »